Στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το αβέβαιο μέλλον και η εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών λειτουργούν επιπρόσθετα, επιβαρύνοντας το ήρεμο ψυχολογικό κλίμα που απαιτείται κατά την παιδαγωγική προσέγγιση και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Η καθ’ υπόδειξη άρνηση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης να εκδώσουν τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών που είχαν διοριστεί τα προηγούμενα έτη με τον Νόμο 4589/2019, και που έχουν ήδη συμπληρώσει την προβλεπόμενη δοκιμαστική υπηρεσία των δύο ετών, έχει διαμορφώσει ένα αρνητικό εργασιακό πλαίσιο γι αυτούς. Η αίσθηση αδικίας και ομηρίας ανάγκασε δεκάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες να προσφύγουν στη δικαστική αποκατάσταση της εκκρεμότητας επιβαρύνοντας επιπρόσθετα τον οικογενειακό οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Καλούμε τόσο το Υπουργείο Παιδείας, τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν για την αυτοδίκαιη, πλέον, μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με βάση τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα, όσο και τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) να επιτείνουν τις πιέσεις έως την οριστική διευθέτηση του ζητήματος. Οι Σύλλογοι και οι Ενώσεις των Εκπαιδευτικών (ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ) να στηρίξουν με κάθε τρόπο τους εκπαιδευτικούς που διεκδικούν τα αυτονόητα.

σχετικοί δεσμοί

κατηγορίες και ετικέτες